110413-oh lala

Alltså.. Ni bara MÅSTE lyssna på Evans nya låt.
Känns antagligen ännu mer fett när man varit där när han spelat in.
Gå in här:
http://www.evanrossmusic.com/
Och sist vi var där för att spela in (gillar att jag säger "vi", men Staffan hehe) fick Staffan även lägga gitarr på
en låt som görs till Mary J Blige.
Igår åkte jag ut till New Jersey på kvällskvisten och fick mat lagad och gott vin. Det var trevligt.
Sedan åkte jag in till stan igen vid 01 för att säga hej då till en vän som flög vidare idag.
Idag har jag strosat rundor och ätit middag med en annan vän, som också flyger vidare i morgon.
Jag har nog aldrig sagt "flyg säkert" så många gånger på så kort tid som under denna månaden.
Och på fredag flyger jag. Gaalet!!
Blir så underbart glad av att prata med er där hemma, massa energi <3
Idag var det alldeles dimmigt vid times sq
Snygg va? Men när ska man ha en sådan på sig? Nyår typ..
c park
Mark berättade om ett hemligt hamburgerställe.
Det ligger liksom alldeles gömt. Inne i ett hotell. Hotellet är mega mega
fancy. Så man har svårt att förstå hur det såg ut där dem goda burgarna
serverades. Mums var det! Och här är en av väggarna..
Värsta reggae stället, skön musik och laidback folk.
På en skylt stod det "we dont spit on your food, so please dont write on our walls."
Och så är stället helt nedklottrat, ha! :P
Hoppas ni sover sött där hemma <3
(längtar såååååååå mycket tills jag får träffa Aimee, Max och Sofia i sommar!!!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0