110414-

Det är inte hälsosamt för hjärtat att känna smärta. Det kan det inte vara.

Tänk att jag inte var hemma när du blev sjuk mitt hjärta. Min egna lilla vovve.. och jag var inte där.
Du visste säkert inte om jag levde längre eller vart jag tagit vägen. FÖLÅT!!! Hur kunde jag inte finnas vid din sida?!!
Bortsett från övrig familj så var detta det värsta som kunde hända när jag var iväg.
Fasar för min hemkomst, och upptäcka på riktigt att du inte är kvar. Borta? Finns inte mer?!

Varför? Varför nu? Det borde finnas lag på att man inte får känna sån här smärta.
När ska dagarna kännas lättare när mina tankar förs till dig? När ska jag kunna lyssna på musik
precis som vanligt igen? -utan att behöva stänga av pga att mina tankar går till dig och det gör för ont..
Låt det gå snabbt.
Jag står inte ut Milly. Kom tillbaka till mig hjärtat!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

<3 finns här för dig gumman..

2011-04-14 @ 15:56:02
URL: http://ajacovidou.blogg.se/
Postat av: Veronica Jacovidou

Hej sötnosen. Typ andra eller tredje gången jag besöker din blogg och så läser jag dehär:( blir ju jätte ledsen för din lilla vovve nu. Vet inte vad som hänt men är säker på att hon/han mår bra nu och kan följa dig vart du än går. Finns oxå för dig så du vet<3

Många tröst kramar / V.

2011-05-03 @ 23:45:09
Postat av: Sandra

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-13 @ 04:26:58
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0