110419-Portugal

Det var ju alldeles underbart att komma hem till alla fina, fantastiska människor jag har i min omgivning!!
Började med mat och dryck hos pappa och Eva och nästan hela släkten var där. Otroligt kul att se alla!!
Sedan åkte jag in till Ängelholm och mötte upp en massa fantastiska vänner! Det var SÅ kul att se alla igen.
Och jag var så förvånad och blev så varm i hjärtat av att det var så många som "visste" att jag varit iväg och frågade om jag kommit hem nu hehe. Det var gulligt.
Här är några få bilder av alla underbara jag träffat. Älskar er allihop!
Nu åker jag och mamma till Portugal, men vi ses ju snart igen.
Pappa var glad över att ha mig hemma "Nu stannar du här!".
Och det var mamma också <3
Och min fina älskade vän vad jag saknat dig <3
Och underbara Josse med sin enastående glada, sprudlande personlighet!
(vad gör du här gumman? haha!)
Det har varit sjukt kul att träffa er allihop. Tog inte så mycket bilder varken i lördags eller sen efter tyvärr..
Men det kommer :)
Kram på er finingar!

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha ja vad gör jag? :) repris snart? :) hoppas ni hade mysigt i portugal! puss

2011-04-26 @ 09:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0