110618-Portugal

Jaa.. sedan så var det ju också så att jag blev lite rastlös mitt i
alltihop. Så jag ville åka iväg en v till något varmt ställe.
Jag och Alexandra började titta på lite resor en kväll. Hittade några, men var tvungen att
komma hem en tisdag. Så vi bokade inget.
Morgonen därpå ringde jag till Resia vid halv tio.. och hon sa "ja där är ett flyg med hotell som avgår idag.. om 6 h".
Som hittat! Så två h senare var vi på väg mot kastrup :)
Veckan i Portugal var helt sjukt fantastisk. Vi skulle åka på en lugn sol semester.
Men det var inte många kvällar vi kom hem när det fortf var mörkt ute. Vilket festställe i hamnade på.
Så nu vill vi tillbaka, iaf någon gång i framtiden ;P
Utsikt från balkongen :)
Bakisdag vid poolen
Gick med skorna i handen hela vägen ned till "the strip", och sparade minst 1 h
dansande tack vare det :)
Underbar resa med underbara Alexandra <3
Love love!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

åååh jag e helt tårögd.. <3

2011-06-18 @ 13:40:01
URL: http://ajacovidou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0